Liebherr CUN3513-20

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CUN3513-20 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

makovitz 17-06-2009
Geschreven voor: Liebherr CUN3513-20

Ik heb deze koel-vrieskast in februari 2009 aangeschaft. Hij maakte onaanvaardbaar veel herrie. Dit zou na 3 maanden minder worden. Toen dat niet gebeurde kwam er een monteur langs die het gas verving, een kleine ingreep, en toen waren alle bijgeluiden na ongeveer een week weg. Toch vond ik dat de ijskast wel erg vaak aansloeg (na elke uur een half uur, dus 50%). Iemand raadde mij aan de kast een paar cm van de muur te zetten, waardoor de kast beter zijn warmte kwijt kan. Dit leverde een aanzienlijke verbetering op (na anderhalf uur 25 min.). De kast staat op 5 graden. Op het te harde geluid na, voldoet deze koelkast prima.

koelbek 14-02-2009
Geschreven voor: Liebherr CUN3513-20

gebruik van deze combinatiekast valt zwaar tegen : maakt erg veel lawaai. Wij hebben het geluk dat dit apparaat in de bijkeuken staat, anders was het absoluut niet te doen. Maakt b.v. véél meer geluid dan de verwarmingsketel !!! Is feitelijk een schande voor een apparaat, dat bepaald niet de goedkoopste keuze was.